NEWSLETTER
Αρ. ΓΕΜΗ: 162500116000
Για την πίστη της εποχής στη νομιμότητα του κέρδους δε χρειάζεται να πω τίποτα. Βρισκόμαστε στην έκρηξη του καταναλωτικού μάρκετινγκ. Τη μαζική παραγωγή ακολουθεί η μαζική πώληση. Η διαφήμιση απλώνεται σαν πυροτέχνημα. Δεν υπάρχουν ενδοιασμοί και προβληματισμοί. Η δουλειά της διαφήμισης είναι να πουλάει. Απέχουμε πολύ από την εποχή του καταναλωτισμού, των κωδίκων επαγγελματικής δεοντολογίας, των κυβερνητικών ελέγχων που έχουν (πολύ σωστά) περιορίσει τη διαφημιστική ασυδοσία.
(Από τον πρόλογο του βιβλίου.)